Життя людини єдине і неповторне.
І тому кожен повинен учитися його берегти. Цієї мудрої і дуже важливої науки ми
повинні навчити своїх вихованців,адже ми-педагоги. Правил існує чимало і їх
треба знати і виконувати,бо ми живемо в суспільстві,серед людей, а отже, маємо
дотримуватись відповідних норм і законів. А вчити дітей ми повинні цікаво й
весело: з казкою,віршем,загадкою,щоб одержані знання стали для них стійким
переконанням і нормою життя.
Сьогодні завдання дорослих,
і батьків,і педагогів полягає в тому,щоб не тільки самим оберігати й захищати
здоров’я дитини, але й у тому, щоб підготувати її до зустрічі з різними
складними, а часом небезпечними життєвими ситуаціями.
8 квітня в Степанівській початковій школі стартував Тиждень основ безпеки життєдіяльності та здоров'я учнів.
План заходів під час проведення тижня ОБЖ
№
|
Назва
заходу
|
Дата
проведення
|
Понеділок – «День юних пожежників»
ü
Лінійка
ü
Загально-шкільний
захід « Вчимося правилам пожежної безпеки»
ü
Конкурс
малюнків « Вогонь – друг, вогонь – ворог»
|
08.04.019
|
|
Вівторок – «Здорові звички – здорові
діти»
ü
Загальношкільний
захід «Здоровий спосіб життя»
ü
STEM – активність « Мікроби усюди»
ü
Cтворення стіннівки « Здоровий спосіб
життя»
|
09.04.019
|
|
Середа – «Самолікування – шкідливе для
вашого здоров’я»
ü
STEM-активність «Що таке антибіотики»
|
10.04.019
|
|
Червер – «З незнайомими людьми обережний
будь завжди»
ü
Година
спілкування
|
11.04.019
|
|
П’ятниця – « Безпека в інтернеті»
ü
Година
спілкування
ü
Підведення
підсумків
|
12.04.019
|
В цей день ми повторювали вже відомі нам правила безпеки при пожежі. Також учні вчились правильно викликати пожежників, що є не менш важливим в даній ситуації.
У вівторок ми досліджували "Еліксир здоров'я". Старші учні розігрували сценки, на основі яких молодші школярі робили висновки , як можна чинити , а як ні. Діти більше дізнались про світ мікробів та їхнє значення у житті людини. В кінці дня ми підвели підсумки , що треба робити , щоб залишатися здоровими та красивими. Також була проведена STEM -активнісь, яка підтвердила наші думки щодо існування бактерій у воді з калюжі. Завдяки цій активності учні дізналися про найпростішу тваринку - ажурний черевичок.
Самолікування – це використання людиною
лікарських препаратів, які є у вільному продажу, для профілактики та лікування
порушень самопочуття та самостійно виявлених людиною захворювань. Але чи є безпечним самолікування як для дорослих , так і для дітей? На ці та багато інших питань учні та вчителі шукали відповіді під час проведення години спілкування з елементами STEM-освіти. Ми дослідили, що таке антибіотики та як ця тема пов'язана з темою попереднього дня . Учні дізналися, що деякі доброякісні мікроби людина навчилася використовувати у харчовій промисловості та у створенні ліків. Діти мали змогу зліпити своїх власних "добрих" мікробів та пояснити , з якою саме хворобою змагався б він. В кінці був підведений підсумок : чи можна самостійно без нагляду дорослих приймати ліки, та як зменшити ризик захворювань ?
У четвер була проведена година спілкування на тему "Правила безпеки з незнайомими людьми". Також учні розігрували проблемні ситуації та знаходили шляхи їх вирішення .
П'ятниця "Безпека в інтернеті"
Бесіда "Безпека в інтернеті"
Після пізнавальної години спілкування наші учні мали можливість пограти в навчальні ігри.
Немає коментарів:
Дописати коментар