Тип ресурсу
|
Назва/
посилання
|
Організатор/автор
|
Адресат
|
Тематика
|
Сайт
|
stopbullying.com.ua
|
UNICEF
|
учні,
вчителі, батьки
|
Психологічне
та фізичне насилля серед дітей шкільного віку, його види і поради батькам,
педагогам та дітям як діяти у складних ситуаціях
|
Посібники/дослідження
|
Булінг - ми всі можемо
допомогти це зупинити
|
Міністерство
освіти Онтаріо
|
батьки
учнів початкової освіти, базової та профільної середньої освіти
|
природа
булінгу, його види, поради школам щодо "стратегії безпечної
школи"
|
|
Не смійся з мене
|
Програма
"Повага дією"
|
педагогічні
працівники
|
посібник
для вчителя із формування атмосфери уваги, співчуття і співпраці у класі
|
|
Не смійся з мене: просвітницько-профілактична
програма тренінгових занять
|
Програма
"Повага дією"
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
поради
практичним психологам та соціальним педагогам щодо профілактики та корекції
нетолерантної, агресивної, насильницької поведінки, створення атмосфери
уваги, співчуття і співпраці у дитячому колективі
|
|
Стоп шкільний терор. Як
зупинити дитяче насилля
|
Український
інститут дослідження екстремізму
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
особливості
булінгу в шкільному віці, профілактика та протистояння булінгу
|
|
Небезпечні квести для дітей:
профілактика залучення
|
Національна
академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної
психології і соціальної роботи
Національна поліція України
ГО «Ла Страда–Україна»
Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ)
|
вчителі,
психологи
|
методичні
рекомендації щодо профілактики суїцидальної поведінки серед дітей
|
|
Корекційно-розвиткова програма
формування стійкості до стресуу дітей дошкільного віку та школярів
"БЕЗПЕЧНИЙ ПРОСТІР"
|
НаУКМА,
Український навчально-методичний центр практичної психології і соціальної
роботи
НАПН УКРАЇНИ
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
програма
підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і
школярами після психотравматичних подій
|
|
Розбудова миру. Профілактика і
вирішення конфлікту з використанням медіації: соціально-педагогічний
аспект
|
Національна
академія педагогічних наук України
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної
роботи
Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди
Громадська організація "Ла Страда – Україна"
|
вчителі,
практичні психологи
|
практичні поради
із профілактики та вирішення конфліктів мирним шляхом і запровадження
медіації та відновних практик у навчальному закладі
|
|
Навчіть дитину захищатися
|
Всеукраїнська
благодійна організація "Український фонд "Благополуччя
дітей"
|
вихователі,
вчителі початкових класів, психологи, батьки
|
аналіз
проблеми сексуального насильства щодо дітей, застосування сучасних
інтерактивних методів та підходів як складової частини загального виховного
процесу
|
|
Концепція школи, дружньої до
дитини
|
Інститут
проблем виховання НАПН України
|
учні,
вчителі, батьки
|
формування
освітнього середовища, зважаючи на інноваційні вимоги до його розвитку,
запити особистості та потреби суспільства, держави, а також шляхи і засоби
створення Школи, дружньої до дитини, у теоретико-методологічній,
технологічній та організаційній площинах
|
|
Формування превентивного
виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу
|
Інститут
проблем виховання НАПН України
|
вчителі
|
теоретико-методологічні
засади створення превентивного виховного середовища закладу загальної
середньої освіти
|
|
Міжсекторальна взаємодія в
умовах превентивного виховного середовища
|
Інститут
проблем виховання НАПН України
|
вчителі
|
теоретичні
та методичні основи міжсекторальної взаємодії в освіті
|
|
Управління гнівом
|
Проект
"Реформування системи кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в
Україні"
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
поради
практичним психологам та соціальним педагогам щодо роботи з підлітками
групи ризику, в яких спостерігається схильність до розвитку проблемної
поведінки
|
|
Будуємо майбутнє разом:
програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді
|
UNICEF,
Всеукраїнський громадський центр "Волонтер"
|
вчителі,
психологи, соціальні працівники
|
програма
спрямована на формування належного рівня усвідомленості
підлітками, молодими людьми власної ціннісної сфери, розуміння та
прийняття цінностей іншої людини, почуття відповідальності за власне
життя
|
|
Програма тренінгових занять
"Організація роботи з розв’язання проблем насильства в школі"
|
Редакційна
група: Алєксєєнко М.К., Дендебера М.П, Соловйова О. Д.
|
діти,
батьки та педагоги
|
попередження
насильства щодо дітей в школі
|
|
Програма тренінгових занять
"СТОП-Булінг"
|
Укладачі:
Кацалап В.В., Савкова І.О.
|
для учнів
5-11 класів
|
орієнтована
на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в
шкільному середовищі
|
|
Комплексна програма
соціально-психологічного тренінгу "Нове покоління"
|
Укладач:
Гончарова-Чагор А.О.
|
для учнів
5-11 класів
|
орієнтована
на профілактику та корекцію проявів некерованої агресивності та насилля в
шкільному середовищі
|
|
КІБЕР-БУЛІНГ АБО АГРЕСІЯ В
ІНТЕРНЕТІ: СПОСОБИ РОЗПІЗНАННЯ І ЗАХИСТ ДИТИНИ
|
Найдьонова
Л.А.
|
методисти,
вчителі, психологи, соціальні педагоги
|
методичні
рекомендації
|
|
Організація роботи з
розв’язання проблеми насильства в школі
|
Всеукраїнська
громадська організація "Жіночий консорціум України"
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
методичні
рекомендації щодо попередження насильства над дітьми
|
Статті/корисні
посилання
|
Булінг у школі: в небезпеці
педагог
|
Ольга
Кляпець, старший науковий співробітник лабораторії соціальної психології
особистості Інституту соціальної та політичної психології НАПН України,
кандидат психологічних наук
|
вчителі,
батьки
|
шкільне
насилля у ставленні учнів до педагогів
|
|
Булінг у школі: чому діти
цькують дітей і що з цим робити
|
Олена
Ратінська, дитячий психолог, гештальт-терапевт, голова відділення дитячої
психології Київського Гештальт Університету
|
вчителі,
батьки
|
насильство
серед дітей у школі
|
|
Цькування вчителів в
українських школах
|
Богдан
Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження
екстремізму
|
вчителі
|
шкільне
насилля у ставленні учнів до педагогів
|
|
Проблема булінгу очима підлітка
|
Спецпроект
"Безпечна школа"
|
учні
|
насильство
серед дітей у школі, його причина і поради підліткам
|
|
Як виявити жертву цькування у
школі. Алгоритм для батьків
|
Богдан
Петренко, заступник директора Українського інституту дослідження
екстремізму, спецпроект "Безпечна школа"
|
батьки
|
причини
насильства серед дітей у школі
|
|
Stop-булінг. Три проблеми
батьків, які впливають на дитячу агресію
|
Микола
Кулеба, Уповноважений президента з прав дитини, спецпроект
"Безпечна школа"
|
батьки
|
насильство
серед дітей у школі та проблеми в поведінці батьків, які впливають на
породження дитячої жорстокості та агресії
|
|
Безпечна школа. Маски булінгу
|
Юлія
Ларіна, дитячий психолог, спецпроект "Безпечна школа"
|
вчителі,
батьки
|
причини
булінгу і поради батькам, як допомогти дитині
|
|
Коли вашу дитину цькують
|
Ольга
Адажій, дитячий психолог Федерації Крав-мага Україна, спецпроект
"Безпечна школа"
|
батьки
|
основні
види шкільного булінгу та як йому протидіяти
|
|
Булінг, або шкільне цькування: налякати поліцією не
вдасться, що ж робити?
|
Ольга Комарова,
Радіо Свобода
|
вчителі,
батьки
|
булінг у
школі та протидія йому
|
|
Шкільне цькування, або булінг:
вступ до теми
|
Марія
Кириленко, Києво-Святошинський центр соціально-психологічної реабілітації
населення
|
вчителі,
батьки
|
причини
виникнення насильства серед дітей у школі
|
|
Як подолати булінг, на думку молоді
|
Проект
U-report від UNICEF
|
діти, учні
|
думка
молоді щодо того, як подолати насилля у школах
|
|
Методичні рекомендації для практичних психологів і
соціальних педагогів щодо профілактики насильницьких та агресивних форм
поведінки серед учнівської та студентської молоді
|
Листа КЗ
«КОІППО"
|
педагоги,
учні
|
щодо
профілактики насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської та
студентської молоді
|
|
1 спосіб покінчити з булінгом і знущанням в школах!
|
Гленнон
Дойл
|
вчителі
|
поради, як
успішно боротися з цькуванням серед школярів
|
|
Булінг (цькування) у школах: як
допомогти потерпілому, агресору та запобігти булінгу
|
Varta1
|
вчителі,
школярі
|
поради, як
успішно боротися з цькуванням серед школярів
|
|
Профілактика та подолання
булінгу у закладах освіти
|
Емілія
Воронцова, практичний психолог, науковий співробітник ДНУ "Інститут
модернізації змісту освіти"
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
причини
виникнення булінгу, вплив цього явища на окрему особистість і учнівський
колектив в цілому, практичні методи виявлення постраждалих та булерів,
методами профілактики і втручання
|
Соціальні
проекти
|
Проект "Стоп
шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
Український
інститут дослідження екстремізму, Управління ювенальної превенції
Національної поліції, Інформаційне агентство «Главком» за підтримки
Уповноваженого президента України з прав дитини
|
вчителі,
батьки, учні
|
матеріали,
дослідження про булінг в школах, поради закладів загальної середньої
освіти, вчителям, батькам та учням
|
|
Проект "Не смійся з мене"
Антибулінгова програма
Operation Respect Ukraine
|
Програма
"Повага Дією” (Operation Respect)
|
вчителі,
психологи, соціальні педагоги
|
освітній
ресурс, який допоможе у створенні безпечного та шанобливого середовища, в
якому розвиток дитини може проходити без знущань, цькувань та насилля
|
|
Проект "Маю право бути собою"
|
Управління
ювенальної превенції Департаменту превентивної діяльності Нацполіції разом
із Українським інститутом дослідження екстремізму
|
учні
|
про проект
ювенальної поліції із протидії та попередження фізичного та
морального насилля у школі
|
|
Кампанія "Викресли
буллінг"
|
UNICEF,
агентство Smartica/Skykillers
|
учні,
батьки, вчителі
|
булінг і
шляхи формування безпечного середовища (в рамках проекту для інформування
дітей та батьків про булінг було створено сайт stopbullying.com.ua)
|
Тренінги/семінари
(інші заходи)
|
онлайн-курс "Недискримінаційний підхід у
навчанні"
|
ГО
"Студена"
|
вчителі
початкової школи
|
протидія
булінгу в початковій школі
|
|
Тренінг/прес-конференція
"Стоп булінг"
|
Благодійний
фонд "Kiddo" спільно з психологом Вікторією Любаревич-Тороховою
|
учні,
батьки, вчителі
|
насилля
серед учнів у школі і шляхи вирішення ситуації
|
|
Зупиніть булінг!
|
UNICEF
|
батьки
|
підготовка
дитини до школи
|
|
Як зупинити булінг: поради для батьків
|
UNICEF
|
батьки
|
поради для
батьків
|
|
Як захистити дитину від булінгу
|
Проект
"Стоп шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
батьки
|
булінг,
прояви та протидія йому
|
Відео
матеріали
|
Зупиніть булінг!
|
UNICEF
|
батьки
|
підготовка
дитини до школи
|
|
Як зупинити булінг: поради для батьків
|
UNICEF
|
батьки
|
поради для
батьків
|
|
Як захистити дитину від булінгу
|
Проект
«Стоп шкільний терор» («Безпечна школа»)
|
батьки
|
булінг,
прояви та протидія йому
|
|
Як ефективно боротися із булінгом у школі
|
Проект
"Стоп шкільний терор" ("Безпечна школа")
|
батьки
|
булінг у
школі, причини та про<
|
Немає коментарів:
Дописати коментар