
Ми запрошуємо Вас в атмосферу відвертого спілкування нашого блогу!
Екскурс в життя та творчу працю вчителів початкових класів нашої школи є основною метою створення цього блогу.
Тематичні розділи та напрямки роботи методичного об’єднання відображено на сторінках блогу;
Основними завданнями та метою створення блогу є:
Досвід найкращих педагогів нашого методичного об’єднання проаналізувати, систематизувати та поширити серед відвідувачів блогу;
мИ бажаємо об’єктивно оцінити наші успіхи і можливості та отримати від Вас в процесі спілкування стимул для самовдосконалення;
Чималі результати нашої творчої праці представити Вашій увазі, виявивши свої скриті творчі резерви;
Незалежно від територіального розмежування спілкуватися з педагогами – професіоналами, підвищувати власну кваліфікацію через ефективну взаємодію з колегами;
Ефективно поєднати наше бачення навчального процесу з думками та побажаннями батьків, учнів та колег;
Обговорення новин шкільного життя з колегами та батьками – основа для співпраці та взаємодії вчителів та батьків; поєднання шкільного навчання та роботи з батьками; можливість для вчителів подивитися на себе з іншого боку очима учнів і їх батьків;
Блогове відверте спілкування з учнями – запорука успішного навчання;
Єдиний підхід та спільність задумів, які ми реалізуємо у нашій роботі;
Додаткова інформація, викладена у блозі, допоможе зробити навчальний процес різноманітним і цікавим;
Нові ідеї та методичні прийоми стануть у пригоді в процесі створення інструменту публічного інтерактивного обговорення процесу навчання;
Архів фото та відео найцікавіших моментів шкільного життя продемонструє різноманітність видів педагогічної діяльності нашого методичного об’єднання;
Новини шкільного життя, сучасні методичні поради та рекомендації щодо вивчення предметів стануть у пригоді всім батькам учнів з 1 по 4 клас;
Наочна проектна діяльність розповість про основні напрямки класної та позакласної спільної роботи вчителів та учнів;
Яскраві моменти шкільного життя вчителів та дітей нашої школи назавжди залишаться теплими спогадами в архіві нашого блогу.
Навчальні програми 1-4 класів
Про підсумки методичної роботи школи 22-23 н.р.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТНІ МЕТОДИЧНІ ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
Основні структурні елементи методичної службиНавчальні програми 1-4 класів
2019-2020 н.р.
Під час якого опрацювали тему «Модернізація початкової освіти – актуальна вимога сьогодення» з метою вивчення основних нормативних документів, що регламентують функціонування початкової школи та дошкільного закладу. Затвердили план роботи МО на 2019-2020 н. р. Обговорили та опрацювали внесені зміни до навчальних програм та формувальне оцінювання для 1-2 класів.Більш детально познайомились про сертифікацію педагогічних працівників.Також розглянули відео про зміни в українському правописі.
А на завершення даного засідання було проведено цікавий тренінг під керівництвом практичного психолога.
Відео
ЗМІНИ ДО УКРАЇНСЬКОГО ПРАВОПИСУ 2019
ПОЛОЖЕННЯ ПРО СЕРТИФІКАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 27 грудня 2018 р. № 1190)
Положення про реєстр сертифікатів педагогічних працівників Єдиної державної електронної бази з питань освіти
Перлини педагогічного досвіду для використання вчителями початкових класів:
Метод навчальних проектів. С. Т. Шацький
Технологія вільної праці. С. Френе
Дослідницький метод в педагогіці. В.О. Сухомлинський
Методика випереджаючого навчання. С.М. Лисенкова
Колективна співтворчість учителя та учнів. І.П. Волков
Технологія інтенсифікації навчання на основі схемних і знакових моделей навчального матеріалу. В. Ф. Шаталов
Гуманно-особистісна технологія. Ш.О. Амоношвілі
Диференціація у звичайному класі. С.П. Логачевська
Метод навчання читання. М.О. Зайцев
Використання ігрових технологій в навчально-виховному процесі. Т.В. Дашковська
Адреси передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів Миколаївської області
Освітянські сайти
Гуманна педагогіка Шалви Амонашвілі
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ 2 КЛАСУ (ВАРІАНТ А5)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ (ВАРІАНТ А4)
Презентація
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
План роботи методоб'єднання на 2018-2019 н.р.
У стінах Степанівської початкової школи відбулося 3 засідання ШМО,темою якого було «Педагогіка партнерства як ключовий компонент вчителя Нової української школи.Математична освітня галузь».На засіданні було проведено керівником ШМО,Шпилей Л.І., тренінг у якому взяли участь вчителі початкових класів та вихователі. У творчій співпраці відчувалось зацікавлення та оптимістичне піднесення, йшлося про новий виток взаємовідносин «учитель-учні- батьки-», про осучаснення методик, про компетентного вчителя та компетентнісний підхід. Учасники тренінгу мали змогу створити формулу нової української школи, з’ясувати характерні ознаки навчання, орієнтованого на вчителя та на учня, укласти асоціативний кущ «Партнерство» та створити колаж «Сучасний вчитель».Також цікавим був аукціон методичних ідей.На якому всі члени ШМО представили інноваційні технології.,переглянули відеоролики «Кліпове мислення» та «Перевернуте навчання».
У перерві тренінгу учителі стали в ранкове коло і відчули себе майже дітьми. І на завершення засідання неважко було продовжити фрази «Для мене сьогодні було цікаво…» та «Я візьму для себе на замітку…».відео
У стінах Степанівської початкової школи відбулося 3 засідання ШМО,темою якого було «Педагогіка партнерства як ключовий компонент вчителя Нової української школи.Математична освітня галузь».На засіданні було проведено керівником ШМО,Шпилей Л.І., тренінг у якому взяли участь вчителі початкових класів та вихователі. У творчій співпраці відчувалось зацікавлення та оптимістичне піднесення, йшлося про новий виток взаємовідносин «учитель-учні- батьки-», про осучаснення методик, про компетентного вчителя та компетентнісний підхід. Учасники тренінгу мали змогу створити формулу нової української школи, з’ясувати характерні ознаки навчання, орієнтованого на вчителя та на учня, укласти асоціативний кущ «Партнерство» та створити колаж «Сучасний вчитель».Також цікавим був аукціон методичних ідей.На якому всі члени ШМО представили інноваційні технології.,переглянули відеоролики «Кліпове мислення» та «Перевернуте навчання».
У перерві тренінгу учителі стали в ранкове коло і відчули себе майже дітьми. І на завершення засідання неважко було продовжити фрази «Для мене сьогодні було цікаво…» та «Я візьму для себе на замітку…».відео
Ігрові
технології навчання"Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів початкових класів"
- Оцінювання
- Наказ МОН України №924 від 20.08.2018 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі”
- Оцінювання для першокласників НУШ: 5-ступеневий алгоритм роботи вчителя
Професійний стандарт на професію «Вчитель початкової школи»* тут
Сім навчальних зон
Лепбук
10 ідей щодо створення складових елементів Lapbook
Ранкові зустрічі
Тренінгові вправи на уроках в 1 класі
Урок-квест
Міні-курси "Уміти"
Лепбук
10 ідей щодо створення складових елементів Lapbook
Ранкові зустрічі
Тренінгові вправи на уроках в 1 класі
Урок-квест
Міні-курси "Уміти"

Система вправ для навчання динамічного читання
Як створити презентацію?
Як учителю отримати зворотний зв’язок від учнів? Кілька перевірених методик
63 цікаві задачі з математики для 1 класу
Немає коментарів:
Дописати коментар